Excursió amb famílies a La Fageda

Benvolgudes famílies,

un any més, us fem una proposta per a la sortida d’aquest curs escolar, amb totes les famílies de l’escola. El diumenge 8 de maig, visitarem la FUNDACIÓ LA FAGEDA a Santa Pau.

La Fageda és una entitat catalana d’iniciativa social sense ànim de lucre creada a Olot el 1982. Té com a finalitat la integració laboral de les persones de la comarca de la Garrotxa (Girona) que pateixen discapacitat intel.lectual o trastorns mentals severs.

VISITA GUIADA A LA FINCA I LA GRANJA

El Servei d’Atenció al Visitant de la Cooperativa ens donarà a conèixer el model de desenvolupament sostenible i el procés de fabricació dels iogurts i postres, elaborats amb la llet de les seves granges.Durant l’estada a la Fageda, podrem tastar els seus productes.

Tenim reservats dos trams horaris de visita que podeu escollir i que s’ompliran per ordre d’inscripció. La durada: 1 hores i mitja aproximadament.

1a visita: 10,30 h (codi accés vehicle 08051030)

2a visita: 12,30 h (codi accés vehicle 08051230)

L’Ampa subvencionarà l’entrada de la visita guiada a tots aquells que s’apuntin a la sortida.

Per tal de concretar aquesta la visita a la Fageda, necessitem saber la gent que està interessada en aquesta excursió. Cal que escolliu el tram horari de la visita i que apunteu els noms de tots els membres de la família que la faran i la seva edat en el cas dels nens o nenes.

Us podeu apuntar a partir del 22 d’abril i fins el 29 d’abril per mitjà d’un correu electrònic a lleure@ampabescano.cat o deixant-nos la part de la butlleta a la bústia de l’ampa.

Ens trobarem a la Fundació La Fageda

No hi haurà autocar. Cada família ha d’anar-hi amb cotxe particular. (http://www.fageda.com/com-arribar)

Hi ha una zona de pic nic. Qui vulgui pot portar dinar, i tot allò necessari per menjar.