L’AMPA

L’associació de mares i pares d’alumnes de l’escola Dr Sobrequés de Bescanó (AMPA) té com a objectius:

• Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i mares, tutors i tutores, al professorat i alumnat del centre en tot allò relacionat estrictament amb l’educació des seus fills.

• Assistir als pares en l’exercici del seu dret constitucional a intervenir en el control i gestió del centre.

• Promoure la representació i la participació dels pares i mares en el consell escolar i altres òrgans col·legiats del centre.

• Cooperar en les activitats educatives del centre i col·laborem en la promoció, organització i sosteniment d’activitats

• Promoure activitats de formació dels pares i mares.

• Promoure i organitzem activitats esportives i de tipus recreatiu per l’esbarjo dels membres de l’associació

• Organitzar l’adquisició col·lectiva, i en el seu cas, la distribució dels mitjans necessaris per a l’educació de l’alumnat el centre.

El document que regula la organització i el funcionament de l’Ampa són els Estatuts.

L’associació no té ànim de lucre i està constituïda amb caràcter indefinit

Si no ets soci de l’Amipa encara ets a temps de fer-te’n.

Contacta’ns al mail escola@ampabescano.cat.

La quota és de 15 euros per curs i família. ANIMA’T!