Comissions

l’Ampa esta formada per un junta directiva i delegats que representen a totes les classes de l’escola.

Els membres de l’ampa s’organitzen en grups de treball o comissions. Actualment hi ha constituïdes les següents comissions:

• Comissió de menjador, que s’ocupa de la contractació i la gestió del menjador de l’escola i dels monitors fora d’horaris lectius.

• La comissió de venda de llibres, té com a missió la gestió de l’adquisició col·lectiva del material escolar.

• La comissió d’extraescolars, coordina les activitats extraescolars a l’escola.

• La comissió de piscina, coordina els cursos de natació al llarg de l’any.

• La comissió financera assumeix el manteniment de l’estat de comptes de l’Associació i aconsegueix aportacions externes i subvencions.

• La comissió de festes i lleure, promou i organitza activitats de lleure.

• La comissió de comunicació, treballa per informar a tots els associats de les activitats que organitza i fomenta l’ampa.

• La comissió de famílies amb veu treballa per a la participació i la lliure expressió dels pares a l’escola i organitza els espais TERTÚLIES i tallers familiars.

• La comissió Fapac, interlocutora amb la federació d’associacions de pares i mares d’escoles de Catalunya.

Un cop al mes ens reunim al local de l’ampa per avançar amb les tasques de les diferents comissions de treball. Tots els socis de l’ampa poden assitir a les reunions de l’associació.

Si estàs interessat en participar en alguna de les nostres comissions, vine i participa!