Presentació famílies

Benvolgudes famílies,
L’associació de pares i mares de l’escola Dr. Sobrequés de Bescanó (AMPA) la formen totes les famílies que fan una aportació econòmica anual de 15€ a l’associació.
El conjunt de delegats i delegades escollits a començament de curs a cada classe som els pares i mares que de manera voluntària i altruista treballem conjuntament durant l’any per tal que els nostres fills i filles puguin disposar de tota una sèrie d’avantatges i gaudir de les festes que s’organitzen fora de l’horari escolar. Gestionem:
– El menjador escolar (cuina i monitoratge)
– Casal de Nadal, Setmana Santa i durant la reducció de jornada al mes de juny
– Organitzem les festes de la Castanyada, la festa de la Primavera i la festa de Fi de curs.
– Algunes extraescolars
– El servei d’acollida matinal

Si ens donem d’alta com a socis quins avantatges tindran els/les nostres fills/es?
• Preus reduïts en l’adquisició dels xandalls i bates de l’escola
• Preu reduït a les extraescolars gestionades per l’AMPA (per exemple, preu molt assequible als cursos de natació organitzats a la piscina de Salt)
• Que els nostres fills/es no hagin de fer l’aportació de fulls A4 anuals que demana l’escola a primària
• A través de la quota dels/les socis/es es disposa de diners per tal de poder dotar l’escola i les aules de material important per l’educació dels nostres fills/es. A continuació fem un petit resum del que es va comprar l’any passat i el que s’ha comprat per aquest curs i que ha permès equipar de jocs i material educatiu totes les aules, segons demanda de cada professor:

– Pantalles i projectors per a totes les aules d’infantil
– Càmeres digitals per a tots els cursos
– S’han comprat llibres d’anglès a primària
– Material educatiu i jocs de fusta i de taula tant per infantil com per primària
– Material per educació física i audició i llenguatge
Sense l’AMPA els nostres fills i filles no podrien disposar de tot aquest material que de segur fa més agradable l’aprenentatge i augmenta la seva motivació!

L’AMPA funciona a través d’una Junta Directiva, que es reuneix un cop al mes, i que està formada per tots els delegats i delegades escollits/des a cada classe a principi de curs. D’aquests/es delegats/de la Junta escull un/a president/a, un/a vicepresident, un/a tresorer/a i un/a secretari/a, que són els qui controlen la gestió econòmica, els permisos, la documentació legal i tenen un contacte directe amb la direcció de l’escola i l’ajuntament. A la pàgina web de l’AMPA podeu consultar els delegats que formen la Junta i cadascuna de les comissions.

Si estàs interessat en participar en la Junta o en alguna de les nostres comissions ens escrius a escola@ampabescano.cat . Seràs molt benvingut/da:
Comissió de menjador: decideix quin ha de ser el proveïdor encarregat de la cuina i de la gestió dels monitors. Vetlla per una bona qualitat del menjar i per a una correcte atenció als nens i nenes menjador@ampabescano.cat
Comissió de llibres: es coordina amb el proveïdor de llibres per aconseguir els millors preus i servei. També s’encarrega de la confecció i compra de l’agenda escolar.
Comissió d’extraescolars: coordina les activitats extraescolars, promovent noves activitats i aconseguint els millors preus amb els proveïdors.
extraescolars@ampabescano.cat
Comissió de piscina: dur a terme tota la gestió administrativa de les altes i baixes i cobrament de quotes dels cursos de natació que es fan a la piscina de Salt, per aquesta raó els nens i nenes de Bescanó gaudeixen d’uns preus tant econòmics per fer ús de la piscina. piscina@ampabescano.cat
Comissió de festes i lleure: organitza la Festa de la castanyada, la de la primavera i la de fi de curs. lleure@ampabescano.cat
Comissió de comunicació: treballa per informar a tots els associats de les activitats que organitza i fomenta l’AMPA via blog www.ampabescano.cat i facebook https://www.facebook.com/ampabescano.
Comissió serveis socials: fa d’intermediària entre l’àrea de serveis socials de l’Ajuntament de Bescanó i es proveïdors d’extraescolars per aconseguir que famílies amb problemes econòmics es puguin beneficiar de les extraescolars a preus més assequibles.

PER TOT AIXÒ ET CONVIDEM A QUE ET FACIS SOCI/A (15€ per família).
NECESSITEM LA VOSTRA COL.LABORACIÓ!